tag:blogger.com,1999:blog-4020708859979804391.post5502524563968375818..comments2023-09-26T16:46:31.360+03:00Comments on Εκπαιδευτικη Παρεμβαση: Ο "προοδευτικός" χαφιεδισμός της "προοδευτικής" εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης ή αναζητούνται επειγόντως εξιλαστήρια θύματαUnknownnoreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-4020708859979804391.post-8661136220252450832009-04-14T15:58:00.000+03:002009-04-14T15:58:00.000+03:00Η δημοσιοράγος δεν νομίζω να είναι αφελής. Τα ΜΜΕ ...Η δημοσιοράγος δεν νομίζω να είναι αφελής. Τα ΜΜΕ διαπλέκονται με τα κόμματα και τους πολιτικούς.<br />Το τραγικό είναι πως και το θέμα του φακελώματος αντικρυζεται όχι στη βάση της ελευθερίας του ατόμου απέναντι στην εξουσία, αλλά στη βάση κομματικών λογικών.Δηλαδή αν το κάμνει "η δική μας εξουσίας" στους "εχθρούς" , τότε είναι καλό ή ανεκτό. Αν το κάμνει ο η "εχθρική εξουσία" απέναντι "στους δικούς μας" , τότε είναι κακό ή καταδικαστέο. Με αυτές τις λογικές η κοινωνία είναι δυστυχώς καταδικασμένη να φακελώνεται!!!andreas f.stavrouhttps://www.blogger.com/profile/00281293402662035821noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4020708859979804391.post-6675949459637113242009-04-14T09:34:00.000+03:002009-04-14T09:34:00.000+03:00Λυπηρό, μια δημοσιογράφος αφελέστατα να παίζει το ...Λυπηρό, μια δημοσιογράφος αφελέστατα να παίζει το χαφιεδοπαιχνίδι των εξουσιαστών. Μ Ορθά επισημαίνεις δυο σημεία, το ένα που είναι άκρως δικτατορικό/ολκληρωτικό...να φακελώνουν με βάση τα κομματικά κίνητρα και συμφέροντα τους εκπαιδευτικούς. Θυμίζει την πρακτική του "Μεγάλου Αδελφού" ...σε εκπαιδευτικό όμως επίπεδο!!!! Και το άλλο, να ψάχνουν αποδιοπομπαίο τράγο καλύπτοντας τη δική τους αποτυχία /αδυναμία για μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση ΦΑΝΤΑΣΜΑ. ...με επιδερμικές πιθανόν αλλαγές για χάρη της μεταρρύθμισης και με αλλαγές στα βιβλία και στα αναλυτικά προγράμματα με μοναδικό στόχο τη διοχέτευση των μηνυμάτων ή της ιδεολογίας της εκάστοτε εξουσίας!!!!!Άγνωστος Χhttps://www.blogger.com/profile/01208204666353528969noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4020708859979804391.post-19734244164769789462009-04-13T09:25:00.000+03:002009-04-13T09:25:00.000+03:00@gregoriΑς ορίσουμε τι είναι "εθνικιστικές δυνάμει...@gregori<BR/>Ας ορίσουμε τι είναι "εθνικιστικές δυνάμεις" σήμερα στην Κύπρο και μετά να διερευνήσουμε την ύπαρξη τους ή όχι.<BR/>Το κείμενό μου επικεντρώνεται σε κάτι άλλο. Το γεγονός ότι φακελώνουν τους ανθρώπους και στιγματίζουν τους με τη λογική "τούτος είναι δικός μου και τούτος είναι εχθρός μου". Αυτό είτε γίνεται από φορέα εξουσίας δεξιό ή αριστερό είναι εξίσου αξιοκατάκριτο. Δεν υπάρχει προοδευτικό και συντηρητικό φακέλωμα.<BR/>Το δεύτερο που επισημαίνω είναι ότι εντέχνως τώρα αναζητούν εξιλαστήρια θύματα για τους άθλιους χειρισμούς τους. Και αφού ξεμπέρδεψαν με τα κόμματα, τώρα στρέφονται να ενοχοποιήσουν τους εκπαιδευτικούς για να αθω΄΄ωσουν τους εαυτούς τους.<BR/>Οι δυνάμεις που σήμερα εκφράζονται μέσα από τα κόμματα είναι οι δυνάμεις οι γραφειοκρατικές. Το ότι έχουν οπαδούς για διάφορους λόγους είναι ένα ζητούμενο. Αλλά μόνο το 23 % της κοινωνίας εμπιστεύεται τα κόμματα. Οι άλλοι απλώς τα ανέχονται ή στα πλαίσια "μιας ομηρίας" τα νομιμοποιούν στην εξουσία.<BR/>Αν τώρα κάποιο κόμμα, εκφράζει κάποια προοδευτική θέση, τότε ναι τη στηρίζουμε γιατί είναι προς το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου.<BR/>Όσο για το στόχο της χρονιάς και την προώθησή του,το να κατηγορούμε γενικά και αόριστα τους εθνικιστές, δε λέμε τίποτε. Η λογική των σχολείων δεν είναι αυτή. Για παράδειγμα γνωρίζω σχολεία όπου οι λεγόμενοι αριστεροί δεν έκαναν τίποτε απολύτως για προώθηση του στόχου.Τα πράγματα στα σχολεία δεν είναι όπως θέλουν κάποιοι να τα παρουσιάζουν γιατί έτσι τους συμφέρει.Και αναφέρομαι στους φορείς της εξουσίας.andreas f.stavrouhttps://www.blogger.com/profile/00281293402662035821noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4020708859979804391.post-39612056100099200832009-04-13T00:11:00.000+03:002009-04-13T00:11:00.000+03:00καλά ρε αντρέα. αμφισβητείς ότι υπάρχουν εθνικιστέ...καλά ρε αντρέα. αμφισβητείς ότι υπάρχουν εθνικιστές εκπαιδευτικοί, διευθυντές, επιθεωρητές που εναντιώνονται τζιαι εμποδίζουν την υλοποίηση του στόχου; εν σωστό να κάμνουμεν κριτική στη κομματοκρατία αλλά να θωρούμεν τζιαι τες πολιτικές δυναμικές που εκφράζουνται μέσα που τα κόμματα.gregorishttps://www.blogger.com/profile/00739079007214823534noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4020708859979804391.post-20579362952161331562009-04-12T23:20:00.000+03:002009-04-12T23:20:00.000+03:00Ποια ήταν η πηγή πληροφόρησης της δημοσιογράφου; Κ...Ποια ήταν η πηγή πληροφόρησης της δημοσιογράφου; Κάποιοι δυστυχώς διοχέτευσαν αυτά τα πράγματα στα ΜΜΕ για τους δικούς τους λόγους.<BR/>Με τέτοιες αρρωστημένες νοοτροπίες δε γίνεται καμία μεταρρύθμιση.andreas f.stavrouhttps://www.blogger.com/profile/00281293402662035821noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4020708859979804391.post-43373521203687623942009-04-12T22:36:00.000+03:002009-04-12T22:36:00.000+03:00Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση είναι ένα μεγάλο σχέδι...Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση είναι ένα μεγάλο σχέδιο. Ότι και να γίνει, στο τέλος θα φανεί ποιος συνέβαλε καθοριστικά σε μία πιθανή μη επίτευξη του. Το τι αναφέρει ο ένας ή ο άλλος αρθρογράφος δε νομίζω να διαδραματίσει σοβαρό ρόλο. Από την άλλη, έχεις δίκαιο να καταγγέλεις αυτά τα απαράδεχτα φαινόμενα μαζικής κατηγοριοποίησης των εκπαιδευτικών, αλλά δυστυχώς, ακριβώς με αυτό τον τρόπο σκέφτονται και ενεργούν ορισμένοι (δημοσιογράφοι και μη).Λεμέσιαhttps://www.blogger.com/profile/05653315058469209204noreply@blogger.com