Συνήλθε το Συμβούλιο Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης – ένα από τα όργανα της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης - την Παρασκευή , 31 Οκτωβρίου 2008. Δεν εξάντλησε τα θέματα της ημερήσιας διάταξης λόγω μη ορθολογικής διαχείρισης του χρόνου. Η συνεδρία εξαντλήθηκε στη συζήτηση του πρώτου θέματος, της νεανικής παραβατικότητας ή κατά άλλους της αντικοινωνικής συμπεριφοράς των νέων. Και ο καθένας «το μακρύ και το κοντό του» από τους διάφορους φορείς της δήθεν «κοινωνίας των πολιτών». Η μεταρρύθμιση δεν κατέστη δυνατόν να συζητηθεί.
Διερωτάσαι τι συζητούσαν οι άνθρωποι εκεί; Υπήρχε μόνο μια πρόταση για λήψη μέτρων πάνω στο τραπέζι. Όλοι οι εμπλεκόμενοι την αντίκρυσαν θετικά, αφού κανένας άλλος δεν είχε προετοιμαστεί κατάλληλα για να καταθέσει κάποια πρόταση.
Τι συζητούσαν λοιπόν; Μάλλον ο καθένας «θα έλεγε το πόνο του» ή ο κάθε εκπρόσωπος άδραξε την ευκαιρία να αναδειχτεί για μια στιγμή – έστω και «συμφωνώντας με τους προλαλήσαντες» - σε πρωταγωνιστή μιας τόσο σοβαρής σύναξης υπό την Προεδρία του κ. Υπουργού ή για να δώσει πιστοποιητικά υποταγής στον αφέντη.
Επί της ουσίας ο Υπουργός πρότεινε τη «σύσταση επιτελικής ομάδας , τη λειτουργία συντονιστικού φορέα και ειδικού παρατηρητηρίου καθώς και σεμινάρια επιμόρφωσης». Πρότεινε δηλαδή κάποια από τα μέτρα που εισηγήθηκε η Επιτροπή των ειδικών για τη σχολική βία.
Τα μέτρα αυτά δε λένε κάτι. Βασικά με τις επιτροπές , τις υποεπιτροπές, τους συντονισμούς και τα τέτοια η λήψη μέτρων μετατίθεται για το μέλλον. Βασικά όλοι αυτοί οι εμπλεκόμενοι αποφάσισαν ότι το πρόβλημα θα μελετάται, ώστε να ληφθούν μέτρα σε ένα μελλοντικό στάδιο.
Το αστείο είναι τι θα μελετούν όλες αυτές οι επιτροπές;
Για να έχουν δεδομένα για τη νεανική παραβατικότητα, θα πρέπει το ίδιο το σχολείο να έχει δεδομένα που θα τα κοινοποιεί στο Υπουργείο. Υποστηρίζω λοιπόν ότι κανένα σχολείο δεν έχει πραγματικά δεδομένα για την παραβατικότητα στο συγκεκριμένο σχολείο. Τι θα καταγράφει το Υπουργείο; Τη διαστρεβλωμένη εικόνα που θα του κοινοποιούν τα σχολεία; Και θα κάθονται οι ειδικοί με κάθε σοβαρότητα για να μελετούν τα διαστρεβλωμένα στοιχεία;Και θα χαρακτεί πολιτική με βάση τη συνολική διαστρεβλωμένη εικόνα των σχολείων;
Και ούτε ένας στο Συμβούλιο Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης –υπουργός, γραφειοκράτης,εκπαιδευτικός, γονιός, μαθητής, κομματικός – δε βρέθηκε να ρωτήσει το αυτονόητο: τα σχολεία διαθέτουν ένα αξιόπιστο σύστημα καταγραφής της νεανικής παραβατικότητας ώστε να καταστεί δυνατό να χαραχθεί πολιτική στηριγμένη σε αντικειμενικά δεδομένα σε επίπεδο Υπουργείου;
Προσωπικά αισθάνομαι τη ανάγκη να χαιρετίσω και δημόσια το γεγονός ότι δεν πάρθηκε καμία απόφαση επί της ουσίας από το Συμβούλιο Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης.. Γιατί μόνο που σκέφτομαι αυτό το ενδεχόμενο, κυριολεκτικά τρομάζω!!!
Η woke τζαι η woke τζαι η woke!
Πριν από 3 εβδομάδες
7 σχόλια:
ο τιτλος και το καταληκτικο σας σχολιο τα λεει όλα
χαιρομαι και εγω μαζι σας
μια απορια στους ειδικους!
αφου τους κρινουν ως παραβατες γιατι δεν τους δινουν και ψηφο απο τα 12 για να αναλαβουν τις ευθυνες τους;;
Οι ειδικοί δεν τους θέλους υπεύθυνους.Για να γίνεις υπεύθυνος πρέπει να έχεις και ευθύνες. Η συλλογική και η ατοική υπευθυνότητα καλλιεργείται με τη συν-μετοχή. Όλοι αυτοί οι ειδκοί και οι πολιτικάντηδες επιθυμούν πρόβατα αγελαία υπάκουα στον προβατο-φύλακα, δηλαδή στους πολιτικούς.
Αντρεα ακριβως!!
η ιδια υπεροψια επικρατει παντου...
φαντασου μια επιτροπη, υπηρεσια, στρατηγικο σχεδιασμο, νομοθετικο πλαισιο σχεδιασμενο για αποκατασταση θυματων βιας χωρις ΚΑΜΙΑ συμμετοχη των ίδιων...
ξέρουν οι "ειδικοι"
πφφφφφ!
Η αναβίωση της ειδικοκρατίας του 19ου αιώνα είναι κατεξοχήν φαινόμενο αυταρχικό. Αλλά υποδηλώνει την αδυναμία των φορέων της εξουσίας να αποκτούν νομιμοποίηση μέσα στους πολίτες. Έτσι ανέσυραν από το χρονοντούλαπο της ιστορίας τους ειδικούς ώστε με την επίκλησή τους να νομιμοποιούν τις αποφάσεις τους αλλά και ως μέθοδο που θα συντηρήσει το υφιστάμενο πολιτικοοικονομικό σύστημα. Κύριος στόχος των πολιτικών είναι η μη αμφισβήτηση της εξουσίας τους από τους πολίτες. Δηλαδή οι ίδιοι να συνεχίσουν να οικειοποιούνται μονοπωλιακά την κρατική εξουσία και η κοινωνία να ιδιωτεύει. Ευτυχώς υπήρξαν και έντιμοι διανοούμενοι, έστω και ελάχιστοι που δεν έγιναν υπηρέτες του κατεστημένου και μπορούμε σήμερα να αντιλαμβανόμαστε την προαναγγελεθείσα "επόμενη προδοσία των διανούμένων"!!!
και ομως παρθηκε. αναφερθηκε χθες στην τηλεοραση η σκεψη του υπουργου για καταργηση της στασιμοτητας των μαθητων. οποτε σε καθε μορφη παραβατικοτητας στο μελλον η λυση θα ακουει στο : αντε να φκιει η χρονια τσαι εν να φυγει του χρονου
η ειδικοκρατια μπορει να ανασυρθει απο το παρελθον μονο εδω, αφου ακουγοντας ο κυπριος ειδικος σκυβει κεφαλι λες και ανελαβε το θεμα Σοφος!
ο πολιτης καταπλειοψηφια πασχει απο το συνδρομο ΄παντελης ελλειψη παιδειας και πολιτισμου και γνωσεων΄ οποτε ειναι λογικο να μπορει να στεκει η καθε επιτροπη ειδικων και να την ακουει ο πολιτης χωρις να ριχνει ντοματες.
σημερα ακουγα 2 βουλευτες (κυβερνησης και αντιπολιτευσης ) που χωρις καν τεχνη απεφευγαν την ξεκαθαρη ερωτηση του δημοσιογραφου για την ανοδο των επιτοκιων ενω πανευρωπαικως πεφτουν!
τετοιες ασυναρτησιες μαζεμενες θελει χαρισμα να τις πεις.
Αν εξαπατάται ο πολίτης, είναι γιατί υπάρχουν απατεώνες. Αυτόυς λοιπόν πρέπει να αποκαλύπτουμε, γιατί δεν υπάχει εκ μέρους τους η καλή πίστη που πολύ πιθανόν να υπάρχει εκ μέρους του πολίτη.
Όπως ακριβώς στις τράπεζες επικρίνουμε τους τραπεζίτες για την άυξηση των επιτοκίων και όζι τους φδανειολήπτες που θα κληθούν να πληρώσουν το τίμημα.
Δημοσίευση σχολίου