Οι φορείς της εξουσίας νομίζουν ότι είναι το κέντρο της γης και προσδίδουν στις πράξεις τους μια μυθοποιητική διάσταση. Φτιάχνουν μύθους προσπαθώντας να ανατρέψουν άλλους μύθους!!!
Θα συμπληρωθεί λοιπόν το βιβλίο της σχολικής κυπριακής ιστορίας με τα τελευταία 40 -50 χρόνια. Αν θέλετε συμπληρώστε το και με την ιστορία των μελλοντικών 40 – 50 χρόνων!!! Η λειτουργία του σχολικού βιβλίου μέσα στην σχολική πραγματικότητα καμιά σχέση δεν έχει με τη σημασία που η εξουσία αποδίδει στο βιβλίο ιστορίας.
Πραγματολογικά για να έχει κάποιο νόημα το νέο βιβλίο ιστορίας, επιβάλλεται πρώτα απ΄ όλα οι μαθητές να το φέρνουν στο σχολείο. Οι μαθητές του λυκείου όμως όλο και υιοθετούν την απο-υλοποίηση και το μόνο υλικό στοιχείο που σύνήθως φέρνουν στο σχολείο, εννοείται όταν δεν απουσιάζουν, είναι ο εαυτός τους!!!
Και αν φέρουν το βιβλίο πρέπει και να το διαβάσουν. Και αν το διαβάσουν, θα πρέπει να το κατανοήσουν. Και αν κατανοήσουν τα γραφόμενα , θα πρέπει και να τα υιοθετήσουν!!!
Το μόνο σίγουρο έιναι ότι απομνημονεύουν κάποιες σελίδες του βιβλίου, όταν έχουν διαγώνισμα.Όχι όλοι, αλλά μερικοί.
Ο κάθε εξουσιοκεντριστής στην Κύπρο θεωρεί ότι οι πολίτες και η κοινωνία είναι ιδιοκτησία του και ενεργούμενά του!!! Άλλο η συνείδηση της εξουσίας και άλλο η συνείδηση της κοινωνίας .
Στην Κύπρο συγχίζουμε τα μέσα με τους σκοπούς.Θεοποιούμε τα μέσα και υποβαθμίζουμε τους σκοπούς. Και κινούμαστε ανάποδα. Αντί του ερωτήματος «ποιος άνθρωπος, σε ποια κοινωνία, σε ποιο σχολείο;» θέτουμε το ερώτημα «ποια εξουσία, για ποιου τα συμφέροντα και για ποιο έλεγχο;»
Και αφού το Υπουργείο αποφάσισε να γράψει την ιστορία των τελευταίων 40-50 χρόνων, προσωπικά αγωνιώ να διαβάσω την ιστορία της τριμερούς διακυβέρνησης του Τάσσου Παπαδόπουλου!!!
Η woke τζαι η woke τζαι η woke!
Πριν από 3 εβδομάδες
2 σχόλια:
η ιστορια της 3ετιας μου θυμίζει κατι μουσεία βασανιστηρίων που έχουν στη Μάλτα και τη Ουγγαρία
Δείτε την διάλεξη του Ζουράρι "Βέβηλα, Κίβδηλα, Σκύβαλα",χαρακτηρισμοί του για το βιβλίο της ιστορίας...."απαίσχυντο κουρελούργημα" το'χει ονομάσει και έχει δίκιο
Δημοσίευση σχολίου